EVIDENCE A HLÁŠENÍ PORUCH

Podněty zamítnuté a uzavřené do 31.11.2013 jsou přesunuty pod vrstvu  Poruchy (ARCHIV Uzavřených a Zamítnutých požadavků)

Po nahlášení podnětu probíhá proces následujícím způsobem :

Zadaný podnět (žlutá barva ikony) je pro občana viditelný po dobu 15 minut od zadání. V rámci bezpečnostních opatření je tento nově vzniklý podnět nadále skrytý v IS SML a to do doby prověření odpovědným pracovníkem technické správy. Po prověření a autorizaci je požadavek opět viditelný s příslušným příznakem stavu zpracování. (modrá barva ikony)

Prověření podnětu – prověření zda se jedná opravdu o adekvátní podnět a zda se jedná o podnět na pozemku ve vlastnictví SML. Pokud je vyhodnoceno, že se nejedná o adekvátní podnět (vulgarismy či jiné nesmysly) je podnět ze systému ihned odstraněn. Pokud je podnět na pozemku, který není ve vlastnictví SML bude předán vlastníkovi případně na příslušné oddělení státní správy Magistrátu města Liberce.
Předání příslušnému správci – tento správce na místě ohodnotí podnět a zadá jeho řešení. Délka řešení je odvislá od vážnosti a složitosti podnětu a dále od klimatických podmínek (zda je možno použít dostupné technologie, zda je období vegetačního klidu či ne, atd…)
Uzavření podnětu – po provedení nápravy (odstranění závady, provedení úklidu, atd…) je podnět uzavřen a tato skutečnost je oznámena změnou barvy příslušné ikonky (zelená barva) a po kliknutí na ikonu slovně v informacích.

Upozornění :
Tento systém není určen k řešení aktuálního stavu sjízdnosti komunikačních ploch v souvislosti s klimatickými změnami – pro tyto informace nebo podněty volejte na tel.: 485 243 757.

Statutární město Liberec si vyhrazuje veškerá práva na zobrazení či nezobrazení jakýchkoli dat a zobrazení v aplikaci Hlášení závad na webových stránkách www.liberec.cz a jejich změny. Zároveň se zříkají odpovědnosti z důsledků využívání těchto dat, jejich částí a zobrazení libovolnými uživateli a poskytovateli.